metSophienaarSpanje.reismee.nl

De villa

We zijn zaterdag goed aangekomen in Lloret de Mar. We hebben een prachtige villa met een heerlijk zwembad. De villa is binnen is een beetje gedateerd maar buiten is het prachtig. Het zwembad is groter dan we hadden verwacht en we hebben een lekker plekje om te BBQ-en en te zitten. De Familie Hulstein had veel file onderweg dus de drankjes stonden koud en de BBQ was warm bij aankomst. De kids zijn bij aankomst met kleren en al in het zwembad gesprongen en hebben de rest van de avond gezwommen. Ons aanspreekpunt van de villa kwam langs om het e.e.a. toe te lichten. We hebben meteen wat puntjes van aandacht besproken zoals de toilet boven die doorloopt en het feit datbwe nog steeds geen Wifi gegevens hebben. De toilet wordt morgenochtend gemaakt en het huis is niet voorzien van Wifi ?#*+Â¥$<{#*}+{=]""!^????? Ohooohhh. Zeker 6 bewoners trekken wit weg....en nu? Hij kan een modem komen brengen (tegen betaling natuurlijk) maar het is niet al te snel. Geen probleem. Morgenochtend komt hij het modem brengen.....we zitten nog steeds te wachten. Ze hebben toch een ander idee van tijd hier want de monteur van de toilet stondom 23:00 uurnog wel voor de deur. Die was meteen opgetrommeld want het was spoed? Hij komt maandag terug om het te maken.

Gisteren hebben we lekker geluierd. We zijn met de auto naar Lloret gereden voor de supermarkt voor de boodschappen. De eerste supermarkt was dicht dus op naarde volgende. We hebben wederom in een net iets te kleine parkeergarage geparkeerd en we zijn met 4 man sterk naar binnen gegaan en met een volle kar en 5 liter Sangria weer naar buiten. De rest van de dag hebben we lekker gezwommen, in de zon gezeten en lekker verknetterd en gegeten.
We kunnen op dit moment dus geen filmpjes online zetten omdat we geen internet verbinding hebben. Jullie houden ze tegoed.

Oma en Opa Klaassen.

Geniet van het mooie weer daar en van de Sangria,hier is het weer voor warme chocomelk.
En zwemmen kunnen we op straat.
Groeten en veel plezier allemaal.xxxx

Opa en oma

Geen WiFi maar wel een bbq en een zwembad dus dat is dan echt vakantie. Veel plezier nog allemaal, hieer is het nat en koud. Dus Fleur en Bentjr
E treffen het niet op kamp want het blijft de hele week zo. We hoeven dus niet te sproeien hier. Liefs van ons