metSophienaarSpanje.reismee.nl

Viva Espana

Viva Espana! We zijn in Barcelona. Vanochtend eerst ontbeten op ons mooie terras in Frankrijk, de chalet voorzien van een poetsbeurt met de welbekende "Franse slag" en daarna de weg op naar Spanje. Na wederom een prima reis zijn we rond16:00in Barcelona aangekomen. Een mooi appartement, met airco (dat wordt dus lekker slapen vannacht) en een XXL badkuip als zwembad. Nou had ik de kids al voorbereid op een 'niet zo'n groot zwembad', maar dit exemplaar was toch nog net iets kleiner dan ik dacht, maar goed het is een zwembad. Het parkeren in de parkeergarage was even een uitdaging, de garage is net te klein voor onze auto. Ik denk dat de 45 km auto van onze vrienden op de Mgr. Zwijssenstraat er redelijk kan manoeuvreren maar die van ons maakt het net iets moeilijker. Enfin, we staan er in.Dit betekend wel dat we zaterdag voor dag en dauw moeten vertrekken want voordat we die auto weer uit de garage hebben zijn we redelijk wat tijd kwijt en we willen als eerste in Lloret zijn om de beste slaapkamer en stoel te reserveren.

De volgende uitdaging is het liftenstelsel naar boven. Wij zitten op de 3e verdieping (3). Één lift gaat van de garage (-2) naar de beganegrond (BG). De volgende gaat van de BG naar 5 (stopt dus op 3) maar gaat niet naar -2. Dan zit het zwembad op A die met één lift wel te bereiken is maar met de ander niet. Sophie en Stijn zijn gaan zwemmen en ik ben een boek gaan halen in de auto. Ik wilde dus van -2 maar A....welke lift zou ik nou nemen? Ik denk weet je wat...ik neem de trap dat scheelt veel overstappen. Wat denk je...de trap gaat maar van -2 naar BG. Daarna had ik 2 opties, de lift of naar buiten. Ik neem dus toch maar de lift naar 5 (ik had natuurlijk de verkeerde) en daarna de trap van 5 naar A want de lift die van 5 naar A gaat kon ik niet vinden. ????
We zijn naar Camp Nou gewandeld, hebben het stadion van de buitenkant bekeken en de megastore van binnen. Veel mooie FC Barcelona artikelen met een nog mooier prijskaartje eraan. We hebben lekker wat gegeten en even gezwommen. Nu liggen de kids lekker in bed en gaan Bas en ik de dag van morgen plannen. Ik ben benieuwd, ik heb een hoop op mijn "to see" lijstje staan.
Buenas noches!

Reacties

Reacties

Oma en Opa Klaassen.

Fijn dat jullie weer op de plaats van bestemming zijn, morgen maar een parachut kopen kun je abseilend naar beneden en heb je de lift niet meer nodig.geniet van Barcalona en een knuffel voor allemaal.xxxx

Opa en oms

Zo te horen weer een groot feest geweest darr met de liften, maar dan heb je ook wat. Veel plezier daar en lekker slapen met airco.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!