metSophienaarSpanje.reismee.nl

De afgelopen 2 dagen

Dit is alweer onze laatste avond in Trevoux. We hebben de afgelopen 2 dagen vooral veel gezwommen en geluierd. Er is een prachtig zwembad met glijbanen en een ligweide. Het is hier bloedheet en onze chalet heeft ARKO en dus het is binnen behoorlijk warm. We hebben daarentegen een groot balkon met aan weerszijde een grote boom die voor schaduw zorgt. We zijn dus de hele dag met het meubilair aan het slepen om lekker in de schaduw te kunnen zitten. Het is minimalistisch ingericht en alleen voorzien van het hoognodige. Geen kaasschaaf ???, geen broodplank en, tot gisteren, geen pannen. Het leek me al heel onwaarschijnlijk maar ik heb de kastjes meerdere malen geïnspecteerd. Er waren wel enorm veel bakjes en kommetjes????. Je voelt 'm al aankomen.....we hebben zo'n ontzettend handige camping pannenset met 1 los handvat die voor alle pannen gebruikt kan worden. Ik had dit eerder moeten zien, wij hadden vroeger namelijk ook zo'n setje op de camping, maar ik heb ze aangezien voor bakjes. Nu dat de vrouwtjes hun zaakjes op orde hadden konden de mannen hun jagersinstinct weer laten gelden. We hebben sla met stokbrood gegeten.

Stijn ziet er inmiddels uit als Rocky die de laatste ronde van de wedstrijd in Rocky V heeft gebokst. Hij heeft inmiddels zijn neus geschaafd aan de grond van het zwembad, is 2x tegen de dicht balkon deur aangelopen (misschien toch naar de opticien met die jongen), heeft zijn neus tegen het raam gestoten en er zit ook niet veel vel meer op zijn knieën. Sophie is, buiten een afdruk van de duikbril die zevan 10 tot 19 uurop heeft gehad, nog onbeschadigd.
Kortom 2 heerlijke dagen. Nu zitten we lekker op het balkon tegen heug en meug alle aangebroken flessen wij, frisdrank, sap en water weg te werken. Morgen gaat de reis door naar Barcelona.

Oma en Opa Klaassen.

Wat een prachtig balkon en uitzicht heerlijk zak chips erbij en lekker luieren daar zou Oma ook van kunnen genieten.
Goede reis naar het volgende oord rij voorzichtig en wij horen van jullie veel plezier en geniet....xxxx

Fleur

Sophie,Stijn,bas en karen ik wens jullie een fijne vankantie nog en Stijn nog beterschap xxxxxx je nichtje